lbm 2012.07.19. 17:54

BKV!

2444_metro_tuz_1342713168.jpg_441x294

Avagy egy utas gondolatai.

 

Itt ülök a metrón, és szokás szerint írok.( Majd este feltolom a netre. )Van az írásra időm, hisz minden nap végig utazom a 3-as metró útvonalát oda vissza. 6 óra 13 perc van. Eszembe jut, hogy nem rég olvastam a neten, hogy fogadni kéne, mikor történik tragédia a BKV valamelyik járatán, mivel mindennaposak az olyan meghibásodások amelyek, erősen meghaladják a "megkopott a festék" kategóriát...  Kérem, most ne kezdjünk el hőzöngeni, hogy micsoda dolog ilyesmikre fogadni, mert ez csak egy erősebb reakció arra a semmittevésre, ami ez ügyben folyik. Megmagyarázzák, elbagatellizálják az illetékesek, majd beszállnak az autóikba...  Én meg itt ülök a metróban... Egy ideje naponta érzem a füstszagot, egyazon szakaszon végiggurulva. Kár tagadni, mivel itt utazom minden nap. Eddig megúsztam, meg mások is. De meddig lehet megúszni? Nincs más útvonalam, nincs autóm, nincs jogsim. Van viszont BKV bérletem 9800 jó magyar pénzért. Bemutatom az ellenőrnek, tekintetem pedig azt kéri : mondjad már lécci, hogy "jó hely ez, nincs semmi gáz, délután is talizunk"...

Szóval itt ülök, és robogok. "Nagyvárad tér következik" . Szuper, akkor a füstszag is mindjárt elmúlik! Na vegyük sorra, mit teszek, ha egyszer nem múlik el... Megijedek. Talán szerencsém van, és egy megálló közelében történik a borzalom. Az jó! Ott lehet menekülni. De végül is,ha két megálló közt ragadunk, az sem megoldhatatlan: talán áramtalanítják a síneket, és majd gyalog elszaladunk a következő peronig, ott meg már megint szabad az út... És mi van, ha egyik sem lehetséges majd, abban a szituációban?  Nem is tudom... Égni nem akarok, mert az kegyetlen, és amúgy is tűzfóbiám van. Nem! Azt hiszem, akkor majd jó mélyeket szippantok a füstből... Ha mázlim van mire a tűz engem is elér, már nem leszek eszméletemnél.

De most itt ülök, az emberek körülöttem újságot olvasnak, álmosak, unottak, én meg mosolygok, hogy mik jutnak itt eszembe...Hát ez nonszensz!  "Deák Ferenc tér következik"... 6 óra 32 perc.  Az állam ekkora tragédiát nem kockáztatna! Még a sebességet is korlátozzák a Nagyvárad tér és a Népliget között, hogy védjenek minket, Utasokat!  Aztán bevillan a kép amikor a metrószerelvényre rázuhant az alagút plafonja... Mit is olvastam nemrég? Valami szakember nyilatkozta, hogy statikailag nem kóser a metróalagút. Meg a sínek. Repedeznek, persze csak állítólag, mert mások szerint meg nem ... És a tűz! Rövid hír tegnapról:

"Tűz volt a 3-as metróvonal Deák Ferenc téri állomásánál kedd éjjel, személyi sérülés nem történt - közölte a BKV szerdán az MTI-vel." ( propeller.hu ) Ennyi. Én meg még mindig itt ülök, és délután is itt fogok.

 "Újpest városközpont, végállomás"

Megúsztam! Ma reggel is... Hálásan gondolok az olvasókra, hogy írhattam nekik, mellyel közvetve segítségemre voltak, hisz gyorsabban telt az idő.

Már csak a buszt kell igénybe vennem, ahhoz, hogy beérjek a melóba. A buszon is sok álmos arc van. Ki tudja ki mire gondol...

Utazunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://igydolgozunk.blog.hu/api/trackback/id/tr834666670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása