Állást ajánlok! Munkatársakat keresek! Mielőtt felveszed velem a kapcsolatot kedves Munkavállaló, előtte tisztáznunk kell valamit: a munkaerő-piaci rendszer rossz! Sok az adó, sok a jogod! Na már most, azért, hogy nekem mint Munkaadónak még se legyen annyira rossz, valakinek fizetnie kell. Ez Te leszel! Hogy mit értek ez alatt? 4 órába jelentelek be, ha szimpi vagy akkor esetleg minimálbérre is. Nekem több pénz marad a zsebemben, te meg kevesebb nyugdíjat kapsz. Ha gyereket szülsz és GYEDre mész, majd az általam bejelentett fizetésed után kapsz 70%-ot. Talán a villanyszámlára, meg a kukadíjra elég lesz... Jobb is ha gyűjtögetsz! De ne is törődj vele, mert amint terhes leszel kisebb gondod is nagyobb lesz ennél, ugyanis irgalmatlanul kirúglak. Hidd el védelem ide vagy oda, én nagyon kreatív vagyok. Ellenben dolgozhatsz nekem 8-10 de inkább 12 órás munkarendben, majd a jelenléti ívet megoldjuk... Szabadságra ne számíts, ellenben szépen aláírod nekem, hogy kivetted. Igazán nem várhatod el, hogy ha nem dolgozol, még fizessek is... Meg kell értened, tényleg nagyon-nagyon rossz ez a rendszer, kész ráfizetés nekem, te meg legyél lojális!  Ha a gyereked beteg add oda a szomszédnak, ez nem jótékonysági vállalkozás! Munkaköri leírás nem lesz, de ha  nagyon ragaszkodsz hozzá írok neked egyet. Sok értelme nincsen, mert az idők folyamán úgy is változni fog, több teendőd, és felelősséged lesz, a fizetésed meg úgy sem változik, nekem meg nincs időm új leírásokat gyártani... Elfoglalt ember vagyok. ( Te fogsz takarítani is...)

Természetesen lesz három próbanap, mind a három fizetetlen! Ha nem tetszik a "búrád", vagy túl sokat okoskodsz,  már fel sem veszlek, és dolgozhattál ingyen. Ha a sok stiklimet, amibe természetesen te is beleegyeztél, hisz még mindig olvasod az ajánlatomat, és még jelentkezel is hozzám munkára... szóval ha egy ellenőrzés során nem jól intézed a dolgokat és engem megbüntetnek, úgy lehordalak a sárga földig, hogy örülhetsz, ha nem kapsz tőlem egy fegyelmit. Hát még ezt sem tudod elintézni???!...

Csak akkor jelentkezz erre az álláslehetőségre, ha tudsz válaszolni a keresztkérdéseimre.

Mennyi idős vagy? Ha túl fiatal vagy, el se gyere, mert még majd szülni akarsz... Bár ha nagyon sexi vagy azért próbálkozz, ugyanis keresek nagyon nyitott, független, laza, diszkrét titkárnőt is, kizárólag egész alakos fényképpel...

Ha idős vagy, csak a negatív orvosi leleteiddel gyere, mert aki beteg az nem dolgozhat jól.

Van-e gyereked, és ha igen mennyi idős? Ha 14 év alatti, inkább hagyjuk egymást, nem kell nekem a reggeli telefonhívás, hogy jaj, lázas a kölök... Ha mégis felveszlek akkor a fentiekben már közöltem az álláspontomat ezzel kapcsolatban.

A kövér embereket alapból utálom, a roma szóba sem jöhet, és a homoszexuálisak is kíméljenek. Amennyiben okos, diplomás vagy, nagyon örülök, de sajnos nem áll módomban alkalmazni téged sem, mert a diplomás minimálbér kicsit többe kerül nekem mint a sima... Tudod a rendszer...

De mit nyújtok én? Ha minden eddig felsorolt kritériumomnak megfelelsz, és úgy gondolod, hogy az eddig felvázolt barátságos munkahelyi környezetben tudsz dolgozni, akkor kaphatsz tőlem 80 000 Ft-ot, vagy inkább 70 000-et. De ezt fixen úgy 10 évig! Akkor már lehet hogy emelek valamit rajta, persze csak ha ez már kevesebb lesz mint az akkori minimálbér, vagy csökkentik az adót, járulékot. Ugyan mobiltelefont nem kapsz tőlem, de legyen sajátod, mert ha azonnal kellesz, fel foglak hívni! Természetesen a mi szerződésünkben készenléti pótlék nem szerepel, de hát ez van. Én csak egy szegény vállalkozó vagyok. Lesz munkaruhád  is, mert én előírom, de az árát majd levonom a fizetésedből. Ha kilépsz vagy kirúglak, a ruhát "vissza" kell szolgáltatnod nekem.  Kapsz még egy tök jó fej főnököt, akinek a viccein röhöghetsz ( különben megsértődöm ám...). Még játszom is veled! :-) Azt a játékot, hogy "na be vagy-e jelentve, vagy csak átvertelek?"  Amikor először elmerészkedsz az orvoshoz, esetleg hitelt akarsz felvenni, ki fog derülni... :-) Tanulhatsz is tőlem. Nap mint nap felvilágosítalak arról, hogy milyen rosszul megy az üzlet, mennyire rossz nekem, és milyen sokba kerülsz még így is. De majd te bólogathatsz, és szidhatjuk együtt a rendszert. Az ebéd, és egyéb napi szüneteket majd szóban megbeszéljük, de figyelmeztetlek, hogy azért vannak elvárásaim... Ja ! És így lesz munkahelyed is! :-) Kell ennél nagyobb ajándék az élettől?A mai világban?

Jelentkezéseddel igyekezz, és gondold át jól amit itt ajánlok! Ha nem sietsz 50-en ugranak a helyedre!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igydolgozunk.blog.hu/api/trackback/id/tr793138372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása